2. Kwalifikacje pracowników pedagogicznych poradni oraz realizowane przez nich formy pomocy
Godziny dostępności specjalistów MPP-P w Krośnie
(konsultacja odbędzie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej w sekretariacie poradni)
Logopedzi |
||
Błażejowska |
Marzena Chmielnicka |
Aneta Czenczek-Rygiel |
Poniedziałek 12:00 |
Poniedziałek 11:00 |
Poniedziałek 12:00 |
Psycholodzy |
|||||
Barsznica |
Kustra |
Łach |
Anna Latkiewicz |
Weronika Wyderka |
Magdalena Kędra |
Wtorek 13:00 |
Wtorek 13:00 |
Piątek 12:00 |
Piątek 12:00 |
Wtorek 13:00 |
Czwartek 14:00 |
Pedagodzy |
|||
Madej |
Mola |
Pietraszewski |
Prugar |
Środa 12:00 |
Wtorek 13:00 |
Czwartek 12:00 |
Czwartek 13:00 |
1. Pracownicy Miejskiej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Krośnie:
W skład naszego zespołu wchodzą wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzicami i nauczycielami: psycholodzy, pedagodzy, logopedzi.
Monika Prugar – dyrektor – m.prugar@mpppkrosno.pl
psycholodzy:
Elżbieta Kustra – e.kustra@mpppkrosno.pl
Wioleta Barsznica – w.barsznica@mpppkrosno.pl
Katarzyna Łach – k.lach@mpppkrosno.pl
Aleksandra Gadzała – a.kustra@mpppkrosno.pl
Jolanta Gierlach – Jurczak – j.jurczak@mpppkrosno.pl
Anna Latkiewicz – a.latkiewicz@mpppkrosno.pl
Magdalena Kędra – m.kedra@mpppkrosno.pl
Weronika Wyderka – w.wyderka@mpppkrosno.pl
pedagodzy:
Alicja Madej – a.madej@mpppkrosno.pl
Mariola Mola – m.mola@mpppkrosno.pl
Sławomir Pietraszewski – s.pietraszewski@mpppkrosno.pl
Monika Prugar – m.prugar@mpppkrosno.pl
logopedzi:
Barbara Błażejowska – b.blazejowska@mpppkrosno.pl
Jolanta Mróz – j.mroz@mpppkrosno.pl
Adriana Sikora-Śliż – a.sliz@mpppkrosno.pl
Marzena Chmielnicka – m.chmielnicka@mpppkrosno.pl
Aneta Czenczek-Rygiel – a.czenczek-rygiel@mpppkrosno.pl
administracja:
Arletta Szydło
Magdalena Ek-Chudyk
Ewelina Habrat
e-mail: mppp-krosno@wp.pl
księgowość
Sabina Skwierz – s.skwierz@mpppkrosno.pl
2. Kwalifikacje pracowników pedagogicznych oraz formy pomocy realizowane przez specjalistów Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krośnie:
Monika Prugar – dyrektor poradni, pedagog, specjalista z profilaktyki i socjoterapii z resocjalizacją, psychoterapia dzieci i młodzieży – ujęcie poznawczo-behawioralne (Certyfikat MENSANA) treningi dla uczniów z zaburzonym zachowaniem: (ART -Trening Zastępowania Agresji, TUS -Trening Umiejętności Społecznych); diagnoza pedagogiczna.
Barbara Błażejowska – surdologopeda, afazjolog, terapeuta integracji sensorycznej; diagnoza i terapia logopedyczna, diagnoza i terapia SI.
Elżbieta Kustra – psycholog; diagnoza i terapia psychologiczna, diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
Alicja Madej – surdopedagog, specjalista terapii pedagogicznej, doradca zawodowy, surdopedagog, terapeuta Biofeedback; diagnoza i terapia pedagogiczna.
Mariola Mola – pedagog, terapeuta Biofeedback; diagnoza pedagogiczna, terapia ręki z elementami arteterapii, diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
Jolanta Mróz – logopeda; diagnoza i terapia logopedyczna.
Sławomir Pietraszewski – pedagog, socjoterapia z resocjalizacją – profilaktyka zachowań ryzykownych; diagnoza pedagogiczna.
Jolanta Gierlach – Jurczak – psycholog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka; diagnoza i terapia psychologiczna.
Adriana Sikora-Śliż – neurologopeda, surdologopeda, oligofrenopedagog, diagnoza i terapia logopedyczna.
Wioleta Barsznica – psycholog; diagnoza i terapia psychologiczna.
Aleksandra Gadzała – psycholog, Racjonalna Terapia Zachowania – I stopień, Terapia Simontonowska, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, specjalista d.s. uzależnień; diagnoza i terapia psychologiczna.
Katarzyna Łach – psycholog, specjalność: psychologia rodziny; diagnoza i terapia psychologiczna, diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
Latkiewicz Anna – psycholog
Kędra Magdalena – psycholog; specjalność: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
Wyderka Weronika – psycholog
Chmielnicka Marzena – logopeda; specjalność: logopedia, zarządzanie organizacjami publicznymi
Czenczek-Rygiel Aneta – logopeda; specjalność: logopedia, wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową – surdopedagogika