Propozycje szkoleń dla nauczycieli, rodziców i dzieci

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla dla nauczycieli, rodziców i dzieci realizowanych przez pracowników Miejskiej Poradni Psychologiczno – Pedagogicnej w Krośnie.

Szkolenia dla nauczycieli:

  1. „Słowa mają moc – komunikacja z uczniem i rodzicem” – W. Barsznica
  2. „Gry planszowe w pracy pedagoga i psychologa” – W. Barsznica
  3. „Uczeń w kryzysie – jak rozpoznać i reagować” – W. Barsznica
  4. „Komunikacja z uczniem” – K. Łach
  5. „Jak wspierać uczniów z objawami depresyjnymi?” – D. Bugielska-Mąka
  6. „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji” – szansa czy zagrożenie?” – A. Latkiewicz
  7. „Komunikacja między uczniami – jak wspierać umiejętności współpracy i rozwiązywanie konfliktów”- W. Wyderka
  8. „Jak przeciwdziałać uzależnieniom u dzieci i młodzieży?” – W. Wyderka
  9. „Spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży. Różnorodność objawów i potrzeb”- M. Mola
  10. „Mój uczeń pracuje efektywnie” – A. Madej
  11. „Szkoła to nie tylko stopnie, czyli jak zachęcać uczniów do nawiązywania dobrych relacji oraz rozwoju osobistego” – Malik
  12. „Kiedy na diagnozę SI” – B. Błażejowska
  13. „Czerwone flagi ostrzegawcze w rozwoju mowy u dzieci od 0 do 6 r.ż” – A. Sikora-Śliż
  14. „Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne u ucznia z autyzmem?” – A. Czenczek-Rygiel

 

Szkolenia dla rodziców:

  1. „ Nastolatek w kryzysie – jak rozpoznać i reagować” – W. Barsznica
  2. „Dziecko w sieci – zagrożenia i szanse – W. Barsznica
  3. „Budowanie relacji z dzieckiem – jak to robić w XXI wieku.” – W. Barsznica
  4. „Budowanie motywacji dziecka do nauki” – K. Łach
  5. „Wpływ mediów społecznościowych na dobrostan młodych ludzi” – Wyderka
  6. „Czynniki ryzyka i czynniki chroniące w uzależnieniach” – W. Wyderka
  7. „Ciche cierpienie – jak rozpoznać lęk i samotność u dziecka?” – A. Latkiewicz
  8. „Jak wspierać dziecko z objawami depresyjnymi” – D. Bugielska – Mąka
  9. „Skup się wreszcie” Jak rozwijać koncentrację uwagi u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. – M. Mola
  10. „Skuteczna motywacja do nauki” – Madej
  11. „ Życie to nie tylko stopnie, czyli jak zachęcać i motywować dzieci do planowania i realizowania celów” – S. Malik
  12. „Jak bawić się z najmłodszymi – czyli sensozabawy” – Błażejowska
  13. „Kiedy moje dziecko zacznie mówić? – jak wspierać rozwój dzieci od 0 do 6 r.ż” – A. Sikora –Śliż
  14. „Niepłynność mowy – czy i kiedy powinna niepokoić”? – A. Czenczek – Rygiel

 

Szkolenia dla uczniów:

  1. „Jak radzić sobie z trudnymi emocjami” – D. Bugielska – Mąka
  2. „Budowanie adekwatnej samooceny” – W. Wyderka
  3. „Siła wyboru – jak unikać uzależnień i budować zdrowe nawyki” – W. Wyderka
  4. „Sztuka rozwiązywania konfliktów” – K. Łach
  5. „Fomo, hejt i presja bycia online – jak się w tym odnaleźć?” – A. Latkiewicz
  6. „Arteterapia dla dzieci i młodzieży – zabawy twórcze” – M. Mola
  7. „Jak się zmotywować do nauki” – Madej
  8. „A gdyby emocje mogły mówić? – co oznaczają emocje, które odczuwamy i dlaczego są tak ważne?(Klasy młodsze) – S. Malik
  9. „Logopedia w ruchu-od 5-6 r.ż” – Sikora Sliż
  10. „Logopedia w ruchu” kl. I i II 7,8 latki – B. Błażejowska
  11. „Ćwiczenia oddechowe – wydłużanie fazy wydechowej”- A. Czenczek-Rygiel