Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla dla nauczycieli, rodziców i dzieci realizowanych przez pracowników Miejskiej Poradni Psychologiczno – Pedagogicnej w Krośnie.
Szkolenia dla nauczycieli:
- „Słowa mają moc – komunikacja z uczniem i rodzicem” – W. Barsznica
- „Gry planszowe w pracy pedagoga i psychologa” – W. Barsznica
- „Uczeń w kryzysie – jak rozpoznać i reagować” – W. Barsznica
- „Komunikacja z uczniem” – K. Łach
- „Jak wspierać uczniów z objawami depresyjnymi?” – D. Bugielska-Mąka
- „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji” – szansa czy zagrożenie?” – A. Latkiewicz
- „Komunikacja między uczniami – jak wspierać umiejętności współpracy i rozwiązywanie konfliktów”- W. Wyderka
- „Jak przeciwdziałać uzależnieniom u dzieci i młodzieży?” – W. Wyderka
- „Spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży. Różnorodność objawów i potrzeb”- M. Mola
- „Mój uczeń pracuje efektywnie” – A. Madej
- „Szkoła to nie tylko stopnie, czyli jak zachęcać uczniów do nawiązywania dobrych relacji oraz rozwoju osobistego” – Malik
- „Kiedy na diagnozę SI” – B. Błażejowska
- „Czerwone flagi ostrzegawcze w rozwoju mowy u dzieci od 0 do 6 r.ż” – A. Sikora-Śliż
- „Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne u ucznia z autyzmem?” – A. Czenczek-Rygiel
Szkolenia dla rodziców:
- „ Nastolatek w kryzysie – jak rozpoznać i reagować” – W. Barsznica
- „Dziecko w sieci – zagrożenia i szanse – W. Barsznica
- „Budowanie relacji z dzieckiem – jak to robić w XXI wieku.” – W. Barsznica
- „Budowanie motywacji dziecka do nauki” – K. Łach
- „Wpływ mediów społecznościowych na dobrostan młodych ludzi” – Wyderka
- „Czynniki ryzyka i czynniki chroniące w uzależnieniach” – W. Wyderka
- „Ciche cierpienie – jak rozpoznać lęk i samotność u dziecka?” – A. Latkiewicz
- „Jak wspierać dziecko z objawami depresyjnymi” – D. Bugielska – Mąka
- „Skup się wreszcie” Jak rozwijać koncentrację uwagi u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. – M. Mola
- „Skuteczna motywacja do nauki” – Madej
- „ Życie to nie tylko stopnie, czyli jak zachęcać i motywować dzieci do planowania i realizowania celów” – S. Malik
- „Jak bawić się z najmłodszymi – czyli sensozabawy” – Błażejowska
- „Kiedy moje dziecko zacznie mówić? – jak wspierać rozwój dzieci od 0 do 6 r.ż” – A. Sikora –Śliż
- „Niepłynność mowy – czy i kiedy powinna niepokoić”? – A. Czenczek – Rygiel
Szkolenia dla uczniów:
- „Jak radzić sobie z trudnymi emocjami” – D. Bugielska – Mąka
- „Budowanie adekwatnej samooceny” – W. Wyderka
- „Siła wyboru – jak unikać uzależnień i budować zdrowe nawyki” – W. Wyderka
- „Sztuka rozwiązywania konfliktów” – K. Łach
- „Fomo, hejt i presja bycia online – jak się w tym odnaleźć?” – A. Latkiewicz
- „Arteterapia dla dzieci i młodzieży – zabawy twórcze” – M. Mola
- „Jak się zmotywować do nauki” – Madej
- „A gdyby emocje mogły mówić? – co oznaczają emocje, które odczuwamy i dlaczego są tak ważne?(Klasy młodsze) – S. Malik
- „Logopedia w ruchu-od 5-6 r.ż” – Sikora Sliż
- „Logopedia w ruchu” kl. I i II 7,8 latki – B. Błażejowska
- „Ćwiczenia oddechowe – wydłużanie fazy wydechowej”- A. Czenczek-Rygiel